Mgr. Miroslav Libicher

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

 

Kat.mediál.a kulturál. studií a žurnal.

Filozofická fakulta

Křížkovského 14

3.13

Odborný asistent

diskurzivní analýza, xenofobní diskurz, fake news a desinformace, populární kinematografie, indická kinematografie, kulturní a videoherní žurnalistika

PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Libicher M. Čínské a indické cesty ke globálnímu filmovému blockbusteru. In Horáková J., Trampota T. (Eds.) Mediální (r)evoluce: Revoluční příběhy. 2019.
KAPITOLA V KNIZE
Libicher M. Diskursivní (sebe)konstrukce uživatelů při komunikaci na sociálních sítích. Veřejná komunikace. Vybrané oblasti a problémy komunikačních studií. 2022.
Libicher M. Filipínský film mezi exploatací a uměním. In Slavík J. (Eds.) 26. Mezinárodní festival dokumentárních filmů Ji.hlava. 2022.
Libicher M. Jak nekritizovat islám. Stíny minaretů: Islám a muslimové jako předmět českých veřejných polemik. 2016.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Úvod do studia médií KZU/SUSM ZS 2
Metodologie odborné práce KZU/MOPBN ZS Se 4
Sociologie médií - S19 KSA/SME ZS 2
Úvod do studia médií KZU/USMBN ZS 2
Fake News in the Centraleuropean Context KZU/FNCE ZS Se 2
Seminář k bakalářské práci 1 KZU/SBP1N ZS Se 0
Seminář k bakalářské práci 2 KZU/SBP2N ZS Se 0

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)