Mgr. Petra FORETOVÁ, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585633456

Kat.mediál.a kulturál. studií a žurnal.

Filozofická fakulta

Křížkovského 14

3.13

odborný asistent

VYBRANÉ PUBLIKACE
DISERTAČNÍ PRÁCE
Chvojková P. Mediální a textuální aspekty hypertextu. In Kořenský J. (Eds.) 2015.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
POŘÍZKA P., Faiferová P., Chvojková P. Jazyková zkouška ECL z češtiny pro cizince. In Hlínová K. (Eds.) Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) 2007-2009. 2009.
KAPITOLA V KNIZE
Chvojková P. Literární hypertexty - existují vůbec nějaké? In Pořízková L., Navrátilová M. (Eds.) Literární a knižní kultura v digitálním věku 2015. 2015.
Chvojková P. Čtení s porozuměním. Metodika přípravy ke zkoušce z českého jazyka pro žadatele o trvalý pobyt (úroveň A1). 2008.
Chvojková P. Sociokulturní minimum. Metodika přípravy ke zkoušce z českého jazyka pro žadatele o trvalý pobyt (úroveň A1). 2008.
ABSTRAKT
Chvojková P. Reflexe jazykových zkoušek z češtiny za účelem získání občanství v ČR v kontextu jazykové politiky EU. Sharing innovations research methodology and best practices. 2015.
Chvojková P. Language integration and ideology in Czech republic: A case of Czech examinations for migrants. Political Linguistics III. Book of Abstracts. 2014.
RECENZE
ZPRÁVA

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)